Wiesław Włodarski, Właściciel FoodCare Group w rozmowie z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
Wiesław Włodarski, Właściciel FoodCare Group w rozmowie z Moniką Kociubińską. Czytaj więcej »
O przetwórstwie rybnym w Polsce, modzie na zdrowe żywienie oraz produktach, które są odpowiedzią na oczekiwania konsumentów rozmawiamy z Tomaszem Kudlikiem, Dyrektorem ds. Sprzedaży w Przetwórstwie Rybnym „Łosoś”. Czytaj więcej »
O naturalnej wodzie mineralnej „Selenka” Wieniec-Zdrój rozmawiamy z Januszem Zaborowiczem, Prezesem Zarządu „Uzdrowisko Wieniec”. Czytaj więcej »
O nowej strategii i wielkich zmianach w firmie Wawel SA rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, Dyrektorem Marketingu. Czytaj więcej »
O nowej linii produktów Arla Protein rozmawiamy z Romanem Jawczakiem, Business & Category Development Managerem Arla Foods. Czytaj więcej »
O jednym z najnowocześniejszych centrów badawczo-rozwojowych opowiada Adam Gajewski, Dyrektor Centrum Badań, Rozwoju i Jakości Mondelēz International w Bielanach Wrocławskich w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
O nowej, właśnie oddanej do użytku inwestycji firmy Wawel w Dobczycach i jej wpływie na dalszy rozwój rozmawiamy z Joanną Sztefko, Dyrektorem Operacyjnym Wawel S.A. Czytaj więcej »
O polskim rynku cydru, możliwościach rozwoju i wyzwaniach – przy szklaneczce „Cydru Niefiltrowanego” rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu firmy AMBRA S.A. Czytaj więcej »
Lider w branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej z rocznymi przychodami ponad 100 mln EURO – to właśnie firma Modern-Expo Group, za sukcesem której stoi Bogdan Łukasik – przedsiębiorca z Lublina. Czytaj więcej »
Marek Sumiła, Dyrektor Sprzedaży Żywiec Zdrój w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Michał Czerwiński, Członek Zarządu Purella Food w rozmowie z Moniką Górką. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Macieja Dymalskiego, Kierownika Marketingu Van Pur kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O koncepcji produkcji mleka bez GMO, świadomości konsumentów oraz dbałości o jakość produktów opowiada Peter Knauer, Dyrektor Generalny Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Klaudyny Stanibuły, Brand Managera marki Gellwe i Fitella w firmie FoodCare kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Kiedyś Gucci powiedział, że jakość pamięta się o wiele dłużej niż cenę. Dokładnie tak jest w przypadku firmy Hochland Polska. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Joanny Paxton, Product Managera w firmie Perfetti Van Melle Polska kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Bardzo dynamiczny rozwój dyskontów i supermarketów powoduje, że liczba sklepów spożywczych w kanale tradycyjnym w Polsce zmniejsza się z roku na rok. Są jednak firmy, które dzięki bardzo dobrze zorganizowanej dystrybucji od lat budują i stale rozwijają własne oraz franczyzowe placówki handlu tradycyjnego. Jedną z nich jest stworzona i zarządzana przez Krzysztofa Tokarza –... Czytaj więcej »
O kuchni włoskiej i wciąż rosnącej popularności zdrowej diety śródziemnomorskiej rozmawiamy z Tomaszem Kandeferem – Prezesem Zarządu oraz Anną Adaszewską – Marketing Managerem w firmie Italmex Warszawa. Czytaj więcej »
O nowym Cydrze Lubelskim Niefiltrowanym rozmawiamy z Robertem Walewskim, Brand Managerem Cydru Lubelskiego, AMBRA S.A. Czytaj więcej »
O sezonie lodowym i przygotowanych nowościach, a także o trendach na rynku lodów – rozmawiamy z Mariuszem Jurkiem, Dyrektorem Generalnym PPL Koral. Czytaj więcej »
O idei Low-Cost Shopfitter rozmawiamy z Anatolijem Khodziukiem, Prezesem Modern-Expo S.A. Czytaj więcej »
O nowych Ambasadorach lodowych marek „Koral” i „Bracia Koral – Lody Jak Dawniej” – opowiada Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL KORAL. Czytaj więcej »
O kultowych produktach, wprowadzonych nowościach, a także planach rozwoju firmy i przyszłych kampaniach reklamowych opowiada Rastislav Čavojský, Prezes I.D.C. Polonia S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Magdaleny Koszeli, Senior Brand Managera Oranżady Hellena w firmie Colian kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Nowoczesne przedsiębiorstwa nie wyobrażają sobie dzisiaj funkcjonowania bez obowiązujących w nich wartości. W Hochland Polska zainicjowany został program krzewienia i propagowania wartości firmowych i personalnych. Na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O rozwoju przedsiębiorstwa, rozszerzeniu kategorii dań gotowych, eksporcie i trendzie „premiumizacji” rozmawiamy z Józefem Rolnikiem, współwłaścicielem firmy ROLNIK. Czytaj więcej »
„W tym roku koncentrujemy się na tych produktach, które Polacy lubią najbardziej, czyli na klasycznych smakach w opakowaniach familijnych 500 ml oraz 900/1000 ml. Oczywiście nie zabraknie też nowości…” – Marcin Snopkowski, Dyrektor Generalny Grycan – Lody od pokoleń. Czytaj więcej »
O zmianach wizerunkowych i produktowych, a także o nowym zakładzie oraz planach na przyszłość rozmawiamy z Prezesem Zarządu Fabryki Cukierków „Pszczółka” – Leszkiem Wertejukiem. Czytaj więcej »
O zmianach stylu konsumpcji Polaków, panujących trendach, a także sukcesie fuzji Delecta i Bakalland oraz planach na przyszłość rozmawiamy z Markiem Moczulskim, Prezesem Zarządu Grupy Bakalland. Czytaj więcej »
Wywiad z Adamem Imielskim, Prezesem Kraft Heinz Polska....
Rozmowa z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services...
Aleksandra Kusz vel Sobczuk, Kierowniczka Komunikacji...
Wywiad z Janem Kolańskim, Prezesem Zarządu Grupy Colian....
Trzy pytania do Karoliny Godzińskiej, Dyrektora Sprzedaży...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
W roku jubileuszu 35-lecia Grupa Colian potwierdza swoją...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
Nowość od marki Krakus! Buliony w postaci pasty w poręcznym...
Innowacyjne portfolio, nowoczesna komunikacja i współpraca z...
Portfolio marki Bell Gusto powiększyło się o zupełnie nowe...
Kość z szynki włoskiej DogWay 100% Natura to wyjątkowy...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...